Grand Teton Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu Grand Teton Park - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu

Grand Teton Park

Door: germenenjolande

Blijf op de hoogte en volg Germen en Jolande

18 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandag een lui dagje. We hebben geleerd van Yellowstone, dus op tijd op de camping. Het is maar een afstand van 60 miles naar Coulter Bay. Dat ligt mooi in het bos. Gewandeld, vogeltjes gekeken, boodschappen gedaan, stukje gefietst (Germen vindt niet langer dat het zonde van het geld is om een paar mountain bikes te hebben). Maar dan zijn er opeens aparte vogeltjes, die nog gefotografeerd moeten worden, dus toch maar even terug op de fiets, maar nu met camera (juist, ja). Ik rijd op de camping rond om te zien of er nog iets te beleven valt, en kom een mule deer tegen. Jong mannetje met nog een relatief klein gewei. In het bezoekerscentrum van het National Park een boekje gekocht over zoogdieren, dus nu weet ik ook zeker dat ik een mule deer heb gezien. Met Germen besproken om toch echt een laptop aan te schaffen. Niet dat we er hier iets aan hebben.Zowel in Yellowstone als het grote tieten park is er geen bereik voor mobiele telefoon of internet. Als je geluk hebt doet de vaste lijn het, met pech ben je onbereikbaar. Dat is ons inmiddels 6 dagen gelukt. Maar, morgen gaan we naar Jackson, en zijn alle communicatieproblemen opgelost.
Overigens moet je wel erg lang in de wildernis geweest zijn zonder vrouw om in de bergen hier een grote tiet te zien.

We got married in a fever, hotter than a pepper sprout,
We've been talkin' 'bout Jackson, ever since the fire went out.
I'm goin' to Jackson, I'm gonna mess around,
Yeah, I'm goin' to Jackson,
Look out Jackson town.

O, a propos: we drinken hier de meest uiteenlopende dingen. Op sommige flesjes staat MOOSE DROOL, op andere staat SCAPE GOAT of SLOW ELK. Nu zijn we aan de BLUE MOON, een belgisch witbier zoals je zult begrijpen uit de naam. Eerder was er WIDMER BROTHERS HEFE WEIZEN. Te veel om op te drinken, eigenlijk.

Jullie zult wel hebben gemerkt dat wij een volstrekt betrouwbaar verslag geven van onze belevenissen, onbevooroordeeld en vrij van taal- en spelfouten. Toch moet ik hier een kanttekening bij maken: nu we weer kunnen beschikken over onze foto's, ontdekken we dat we een enkele gebeurtenis hebben overgeslagen in ons rapport. Dat kan natuurlijk niet gezien het hierboven beweerde, dus we passen dan ons verslag aan. Dat weten jullie echter niet, zodat het jullie zou kunnen ontgaan. Daarom hierbij eenmalig deze dienstmededeling: als je echt wilt weten hoe het was, lees dan elke dag al onze dag-verslagen opnieuw!

Jaja, dat is nog eens klantenbinding!

• 21 September 2011 - 10:46

Femmie En Hartmut:

Hoi, hoi Vakantiegangers nog een pretige Reis. Germen, van hartelijk Gefeliesiteert een Wite en Wijn wel na de Vakantie. De Groetjes ok van Oma en Opa Jakobs.

• 21 September 2011 - 13:42

Henriet:

Van dat gebrekkige bereik in Yellowstone hadden we al zo'n vermoeden. Want wij kijken elke dag! Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag!

• 21 September 2011 - 13:53

Henriet:

Opeens kwamen er nog meer verslagen tevoorschijn over Yellowstone! Mooimooi! Nu eerst die grand prisma zoeken op de goegelplaatjes.

• 21 September 2011 - 16:56

Joost:

gefeliciteerd met je verjaardag, Germen.
    namens de hele familie otten.
    het zijn mooie foto's.
    gr joost

• 21 September 2011 - 17:19

Joop En Rita:

vanaf de vastenow willen we je van harte feliciteren met je verjaardag.
    natuurlijk ook van ons donderdagavond ploegje, morgen avond naar hong en max en dan proosten we even op jullie.
    hong heeft in het ziekenhuis gelegen,met evenwichtstoornis (ziekte van myniere vast niet goed geschreven!!!!). maar het gaat langzaam weer wat beter.T enT gaan op vakantie naar turkye dit weekend.
    verder gaat hier alles goed .
    wij wensen jullie nog een hele prettige reis toe, en we lezen elke dag jullie ervaringen, zo genieten we met jullie mee.
    veel liefs van joop en rita.
    proost!!!!!!!!!!!!