Het gaat weer gebeuren. - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu Het gaat weer gebeuren. - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu

Het gaat weer gebeuren.

Door: Germen

Blijf op de hoogte en volg Germen en Jolande

28 September 2022 | Nederland, Nieuw-Dordrecht

Nog een dag of wat en we vertrekken. De reis is geregeld, door Jolande, dus dat is allemaal in orde. We gaan per trein en boot, dus we hebben geen last van Schiphol, maar we zijn wel afhankelijk van niet-stakend personeel bij de Bundesbahn en andere maatschappijen.

Wat nog veel belangrijker is: zal de weblog nog wel werken na jaren stilstand? Doet de kleine "reis"-computer het nog? Weten we nog hoe het moet? Werkt de infrastructuur op het Internet of zit er misschien roest in Waarbenjenuweerinvredesnaam.nl?

Om dat te ontdekken, kan ik maar één ding doen: proberen. En wel vandaag, want dan kan ik er misschien nog iets aan doen als het fout zit. Ik gebruik eerst mijn PC, want die werkt zeker.

Ik ben er in geslaagd om een nieuwe reis te creëren op de weblog, met de naam Sardinië 2022, dus dat gedeelte werkt. Dit reisverslag kan ik typen, en het zal terecht komen in de reis naar Sardinië, dus ook dat lichtje staat op groen.

Als er nu automatisch een e-mail seintje naar al onze vrienden gaat, en als minstens één vriend er op reageert door een reactie op dit verslag te geven, dan begin ik er vertrouwen in te krijgen.

Met enigszins onzekere groet: Germen.

• 28 September 2022 - 16:25

Helma Van Eijk:

Wat bijzonder, met de boot en trein. Dan zijn jullie wel een tijd onderweg denk ik. maar je ziet onderweg natuurlijk veel meer als wanneer je met het vliegtuig gaat. Bovendien heb je geen last van de hectiek op Schiphol.
    Veel plezier samen.

• 28 September 2022 - 16:28

Germen En Jolande Postma-Schoemaker:

Dank, Helma!
    Leuk om van je te horen, en nu weet ik dat er een heleboel dingetjes goed werken.

• 28 September 2022 - 16:33

Maarten Van Roosmalen:

Veel plezier gewenst! Mijn recente ervaring met ferry boten is dat je maar beter niet de snelle catamaran type kunt nemen want die annuleren zodra er een zuchtje wind is. Onze vakantie naar Noorwegen begon en eindigde daardoor wat hectischer.

• 28 September 2022 - 16:36

Henriët:

Boodschap is doorgekomen, ik zie uit naar jullie verhalen!

• 28 September 2022 - 16:45

Joke:

Hallo vakantie gangers, spannend hoor deze(voor jullie) hele nieuwe manier van reizen.
    Heel veel plezier, ik kijk nu al uit naar de reisverslagen

• 28 September 2022 - 17:44

Selma:

Hoi wat leuk om weer jullie reisverhalen te gaan lezen als het hier steeds kouder wordt.

• 28 September 2022 - 20:31

Hilda Stevens:

Goede reis ik geniet van de belevingen.

• 28 September 2022 - 20:57

Hannes:

Het wordt vast heel saai, zonder seismiek, meteogebeurens, epe-, pan-, of endemieen, noorderlicht, ijsbergen of rondvliegende hemellichamen. Benieuwd wat jullie gaan meemaken.

• 28 September 2022 - 23:40

Jacomine:

Heul veul plezier.
    Aardige mensen daar!

• 29 September 2022 - 10:25

Pien:

Goede reis, kijk uit naar de immer goede verhalen!

• 29 September 2022 - 14:49

Lies En Jan:

Zelfs in Olst komt jullie bericht glashelder over!