Verdeeld genoegen, gemengde gevoelens. - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu Verdeeld genoegen, gemengde gevoelens. - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu

Verdeeld genoegen, gemengde gevoelens.

Door: Germen

Blijf op de hoogte en volg Germen en Jolande

05 Juli 2015 | Nederland, Nieuw-Dordrecht

Nee, we zijn nog niet weg. Het boeken gaat aardig, de berichtjes van B&B-houdsters zijn altijd even vriendelijk ook als ze me vertellen dat ze fully booked zijn. Er lijken inderdaad puffins op het menu te staan.
Maar niet alles is koek en ei. Allerlei tekenen wijzen er op dat er zaken misgaan bij Waarbenjij.nu op de website. Onze vrienden kunnen ons niet vinden, en dat is nou juist de essentie van de site. Ik zit hier wel leuk te typen, maar waarschijnlijk is het verloren moeite. Het belangrijkste zoek-vakje van de home-page werkt niet en resulteert in een time-out foutmelding die neerkomt op 'werk in uitvoering'. Maar bij de Nieuwsmededelingen wordt sinds Mei niets meer gemeld. En toen werkte het plaatsen van foto's niet goed.
Maar we wanhopen niet, we mopperen alleen maar. Ik heb een heleboel email-adressen in onze eigen pagina geplaatst, en als het goed is, krijgen al deze mensen een berichtje als ik nu dit 'reisverslag' upload.
Mocht dat slagen, dan hoor ik het graag. Als je zulke mails niet wilt ontvangen, meld me dat dan: dan haal ik je adres er snel uit, met excuses.

• 05 Juli 2015 - 10:44

Paul:

Het werkt, althans deze test is positief verlopen....

• 05 Juli 2015 - 10:49

Germen En Jolande Postma-Schoemaker:

Fijn, Paul, dank je. Er is weer hoop. Nou probeer ik een plaatje aan de reis te hangen. In de VS hadden we die pelikanen, in Hongarije die Canadese ganzen (lekker logisch). Nu zou het een echt Engels landhuis moeten worden met zo'n waanzinnige tuin, maar ik zie alleen nog een wazige vliegmachine.

• 05 Juli 2015 - 11:25

Aad:

Ben benieuwd

A

• 05 Juli 2015 - 11:55

Son:

Wij willen fotoos. Maar een verhaaltje is ook goed, en vergt veel vakmanschap van de schrijver zowel als van de lezers.
    Hannes en moeder

• 05 Juli 2015 - 13:22

Germen En Jolande Postma-Schoemaker:

Kijk, nu is het fotootje toch gelukt. Ik heb gewoon precies hetzelfde gedaan als vanochtend, toen het niet lukte. Simpel toch? Cragside heet het huis, en een vooruitstrevende meneer heeft er de allereerste electriciteit aangelegd, met een stuwmeer en een slim archimedes-schroef-apparaat om stroom op te wekken. Staat op het menu.

• 05 Juli 2015 - 18:58

Henriët:

Ik weet niet hoe het gelukt is, maar ik heb jullie nieuws sinds vrijdag bij mijn favorieten staan en kan er moeiteloos in. Wij gaan het allemaal volgen!

• 05 Juli 2015 - 20:25

Pien:

Geen problemen om bij de berichtjes te komen, maar heb niet zo'n goed idee waar jullie zitten

• 06 Juli 2015 - 08:42

Jacomine:

Gelukt! Ben benieuwd naar de vogels....

• 06 Juli 2015 - 10:51

Hannes:

Toch staat er nog geen Brits of Engels vlaggetje op de webpagina.....

• 06 Juli 2015 - 12:01

Germen En Jolande Postma-Schoemaker:

Een UK-vlaggetje komt er pas als we werkelijk in de UK zijn en een dag-reisverslag uploaden. Vooralsnog zijn we gewoon thuis, dus dat duurt nog even. Ik moet oppassen dat ik geen vlaggetjes-verzamelaar word. Die vogels, dat is al erg genoeg.
    Ik had namelijk gehoopt om ook een Schots en een Welsh vlaggetje te kunnen gaan scoren door twee slim geplande excursies, maar het lijkt er op dat de website daar niet in voorziet. Ze houden wellicht de ledenlijst van de VN aan. Toch eens kijken. Het Vaticaan en Palestina zijn geen lid. Wie nog meer niet?
    Het boeken van bedden is gevorderd tot aan het Lake District.

• 06 Juli 2015 - 14:03

Jan:

Tot zo ver kunnen we je nog goed volgen in Olst....