Bagage bagage - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu Bagage bagage - Reisverslag uit Nieuw-Dordrecht, Nederland van Germen en Jolande Postma-Schoemaker - WaarBenJij.nu

Bagage bagage

Door: Germen

Blijf op de hoogte en volg Germen en Jolande

01 November 2016 | Nederland, Nieuw-Dordrecht

We maken er verder geen woorden over vuil: het past er in. Morgenochtend vroeg uit de veren en in de auto, naar Hoogeveen. Trein naar Schiphol, vliegtuig naar Kuala Lumpur, uitstappen, heen en weer drentelen om de ergste stijfheid kwijt te raken, vliegtuig naar Auckland, en daar het vliegtuig uit strompelen en naar de bagage-band sjokken. En niet zeuren: je hebt het zelf gewild. XD.

• 01 November 2016 - 14:27

Selma:

Goeie reis Jolande en Germen. Ik kijk uit naar jullie avonturen.

• 01 November 2016 - 19:00

Liset:

Veel plezier,
    je hebt onze laatste info nog ontvangen neem ik aan? Op vliegvelden hebben ze vaak van die fijne massage stoelen. Een sensatie vonden wij. Je moet wel tegen kietelen kunnen :-)
    Liset

• 01 November 2016 - 20:11

Henriët:

Toch aardig dat jullie zo'n verre reis maken om ons weer gezellig te vermaken met inzichten over de andere kant van de wereld. Wordt het een avondblad of een ochtendkrantje? Of een onregelmatig verschijnende publicatie, om het spannend te houden?
    Goede reis!

• 02 November 2016 - 10:21

Jacomine:

Ben benieuwd naar jullie avonturen. Nieuwe vogels sparen voor volgend jaar?
    Wij waren zeer blij verrast met dit prachtige kado!

• 04 November 2016 - 19:29

Liset:

Voor de zekerheid nog even dit mailtje doorgestuurd. Dan weet ik zeker dat je m kan lezen.

Hello Liset, Paul e.a.

Bedankt voor jullie verslag. Wij zijn gezond en happy. Janny had a goeie verjaardag, temeer omdat Cathie over kwam voor de gelegenheid.
    Zij was hier voor vier dagen en we haalden weer een beetje in.

Nu over de vrienden die naar Nieuw Zeeland vertrekken. Wat is de naam van Germen's vrouw? Zij zijn erg welkom, maar kunnen hier niet slapen omdat Marguerite and Nadia dan hier zijn. Nadia en Maruan verwachten een baby en zij hopen dat die in Nieuw Zeeland ongeveer op Kerstmis geboren zal worden, zodat het recht heeft op een Nieuw Zeeland's passport. Zij wonen in Dubai, waar zij tot nu toe beiden hebben gewerkt. Nu heeft Maruan net een nieuwe baan in Abu Dabi gekregen en hij gaat op en neer naar het werk en zij blijven in Dubai wonen. Janny is erg blij dat Marguerite hier zal zijn voor Nadia. Ze komen op 17 November omdat dat het laatst is dat Nadia mag vliegen.

Nu over de fantail. Ik dacht dat Liset het speciaal interessant zou vinden, dat die z'n staart op twee manieren tegelijk kan bewegen.

Waarom wil Joost een verrekijker van Nieuw Zeeland? Kan je die niet in Nederland kopen? Wat is het merk waar hij het over heeft? Ik zal hier kijken als ik er meer van weet.

Hartelijke groeten aan jullie allen, ook van Janny,die blij is dat de painting in een goed huis terecht kwam.
    Maarten.

M.and J.van Geldermalsen, 31 Sutton Street, Richmond 7020, New Zealand, ph +64 3 544 6151

• 04 November 2016 - 20:40

Hannes:

Tomatensoep tien,
    uitkomen!

• 09 November 2016 - 20:05

Germen En Jolande Postma-Schoemaker:

Wie nie weggis, wordt gezien. Iets voor de politici, die zo graag 'gezien' zouden willen zijn in plaats van te worden gezien als zakkenvullers.